banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Ako zistiť, čo je v podnikaní dôležité (#008)

dolezite.png

V skupine Funneláci som dostal do komentáru otázku:

"Ok Erik, máme robiť na svojich weboch a funneloch, ale ako vlastne zistíme, čo je tá priorita? Čo je to, čo by sme mali teraz robiť?"

Moja skúsenosť je taká, že to nie je úplne jednoduché to zistiť. Ja na to používam 2 techniky, ktoré mi pomôžu určiť, čo je to vlastne priorita. 

Keď som začínal podnikať, myslel som si, že je všetko je rovnako dôležité, rovnako potrebné a všetko treba spraviť. Riešil som veci ako westránka, dizajn webstránky, pekne slová na webe.... 

Snažil som sa všetko vytuniť, aby to bolo pekné a krásne a aby to prinášalo nejaký výsledok.

V skutočnosti som však prišiel na to, že zo začiatku podnikania je len jedna jediná dôležitá vec. Nič iné nerozhoduje.

Dnes sa pozrieme na to, čo je priorita v biznise, na čom v skutočnosti pracovať, čo dáva tú hodnotu a na čo sa zamerať, aby ste mali výsledky. 

Všetci máme 24 hodín času, ale najväčšie výsledky dosahujú tí, ktorí sa venujú svojim prioritám.

Ak vás to zaujíma, sledujte toto video až do konca.

Nahrávka na stiahnutie

Ak práve nemáte dostatok času na pozeranie videa, stiahnite si ho vo formáte .mp3 do počítača alebo mobilu a vypočujte si ho počas šoférovania, cestovania alebo aj počas upratovania :)

Nahrávku si stiahnete v prehrávači NIŽŠIE kliknutím na ikonku  (cez túto to nepôjde 😃)

PS: Ak sa chcete dozvedieť, prečo sa klasické weby považujú za mŕtve a prečo by ste hneď teraz mali začať využívať FUNNELY, choďte na  www.funnely.sk. Tam sa dozviete, čo sú to funnely a ako ich využiť vo svojom podnikaní, aby ste získali viac zákazníkov ako z klasického webu.

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ

do svojho podnikania"
sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).