banner-mac.png

Ako mi jedna málo známa stratégia
pomohla zmeniť NEZISKOVÝ web na web, ktorý začal získavať nových zákazníkov ZISKOVO a PRAVIDELNE ako hodinky

(a ako môžete TÚ ISTÚ stratégiu použiť aj VY, dokonca
aj vtedy, ak ste kompletný začiatočník v marketingu
)

 

Pýtajte sa Erika

Otázok je veľa, za čo v prvom rade ďakujem :)

Kapacitne nestíham odpovedať všetkým osobne. Chcel som vám však výjsť v ústrety, preto som si pre vás pripravil 3 cesty, ako vám môžem pomôcť.

Pozrite si video.

Odporúčané riešenia:

1) Online kurzy,  kde získate know-how, ako vytvoriť web, ktorý získava viac zákazníkov ako klasický web a tiež možnosť písomne klásť Erikovi otázky v členskej sekcii kurzu

2) Pre osobnú konzultáciu, kontaktujte zákaznícku podporu, buď telefonicky +421 948 907 599 alebo emailom podpora@erikhoffmann.sk

3) Facebooková skupina Funneláci, kde Erik odpovedá na otázky členom

funnelaci.jpg

Neviete, ktorú stratégiu použiť na získavanie zákazníkov? Neviete si rady s e-mail marketingom? Neviete, čo napísať na váš web, aby predával viac? Alebo vás zaujíma konkrétna vec ohľadne funnelov?

Alebo...

Alebo máte inú otázku z oblasti marketingu na internete?

SUPER!

Práve pre vás som pripravil skupinu na Facebooku s názvom Funneláci.

V nej sa môžete pýtať otázky z internetového marketingu a najmä funnelov. Tak, aby odpovede pomohli aj vám, ale aj ďalším členom.

3 tipy ako si zvýšite šancu, že dostanete odpoveď na svoju otázku:

Chcete odpoveď na svoju otázku? 

Ja verím, že áno. :) Inak asi nemá zmysel písať otázku, že?

Tak ako to urobiť, aby som vybral vašu otázku? Jednoducho. Vyberám len tie otázky, u ktorých viem, že môžu pomôcť viacerým uživateľom.

Preto, ak napr. máte otázku: "Čo vylepšiť na mojom webe?", tak odpoveď na túto otázku pomôže len vám. Ale aj na to som myslel. Natočil som sériu 30 najčastejších chýb na weboch podnikateľov. Tam nájdete odpoveď na svoju otázku.

1. tip: Konkrétne otázky

Na otázky typu: "Erik, nemám veľkú návštevnosť na webe, čo mám robiť?", žiaľ, neviem odpovedať. Je potrebné byť konkrétny. Uveďte čo najviac dôležitých detailov. Napr. v akom obore podnikáte, čo všetko ste už skúšali, aby ste problém vyriešili, akú návštevnosť aktuálne máte, atď.

2. tip: Buďte stručný

Sorry, žiadne romány :)

Preto, prosím, buďte stručný. Popíšte všetky dôležité detaily, ale buďte stručný. Popíšte vašu situáciu a otázku čo najpresnejšie a najvýstižnejšie.

3. tip: Len marketingové a biznisové otázky

V tejto sekcii odpovedám len na marketingové a biznisové otázky. Prednosť budú mať otázky, ktoré sa týkajú funnelov, marketingu na internete, ale rád odpoviem aj na otázky, ktoré nie sú zamerané na marketing, ale sú orientované biznisovo.

Tak, smelo do toho. Pridajte sa do skupiny do skupiny Funneláci a pýtajte sa.

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jedna málo známa stratégia
pomohla zmeniť NEZISKOVÝ web na web, ktorý začal získavať nových zákazníkov ZISKOVO a PRAVIDELNE ako hodinky"

sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jedna málo známa stratégia
pomohla zmeniť NEZISKOVÝ web na web, ktorý začal získavať nových zákazníkov ZISKOVO a PRAVIDELNE ako hodinky

(a ako môžete TÚ ISTÚ stratégiu použiť aj VY, dokonca aj vtedy, ak ste kompletný začiatočník v marketingu)"


 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).