Pýtajte sa Erika | Marketingová poradňa
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Pýtajte sa Erika

funnelaci.jpg

Neviete, ktorú stratégiu použiť na získavanie zákazníkov? Neviete si rady s e-mail marketingom? Neviete, čo napísať na váš web, aby predával viac? Alebo vás zaujíma konkrétna vec ohľadne funnelov?

Alebo...

Alebo máte inú otázku z oblasti marketingu na internete?

SUPER!

Práve pre vás som pripravil skupinu na Facebooku s názvom Funneláci.

V nej sa môžete pýtať otázky z internetového marketingu a najmä funnelov. Odpoviem vám na nich v živom vysielaní. Tak, aby odpovede pomohli aj vám, ale aj ďalším divákom.

3 tipy ako si zvýšite šancu, že dostanete odpoveď na svoju otázku:

Chcete odpoveď na svoju otázku? 

Ja verím, že áno. :) Inak asi nemá zmysel písať otázku, že?

Tak ako to urobiť, aby som vybral vašu otázku? Jednoducho. Vyberám len tie otázky, u ktorých viem, že môžu pomôcť viacerým uživateľom.

Preto, ak napr. máte otázku: "Čo vylepšiť na mojom webe?", tak odpoveď na túto otázku pomôže len vám. Ale aj na to som myslel. Natočil som sériu 30 najčastejších chýb na weboch podnikateľov. Tam nájdete odpoveď na svoju otázku.

1. tip: Konkrétne otázky

Na otázky typu: "Erik, nemám veľkú návštevnosť na webe, čo mám robiť?", žiaľ, neviem odpovedať. Je potrebné byť konkrétny. Uveďte čo najviac dôležitých detailov. Napr. v akom obore podnikáte, čo všetko ste už skúšali, aby ste problém vyriešili, akú návštevnosť aktuálne máte, atď.

2. tip: Buďte stručný

Sorry, žiadne romány :) Otázku potrebujem vo videu prečítať a nesmie byť dlhá, aby sa ostatní diváci v nej nestratili.

Preto, prosím, buďte stručný. Popíšte všetky dôležité detaily, ale buďte stručný. Popíšte vašu situáciu a otázku čo najpresnejšie a najvýstižnejšie.

3. tip: Len marketingové a biznisové otázky

V tejto sekcii odpovedám len na marketingové a biznisové otázky. Prednosť budú mať otázky, ktoré sa týkajú funnelov, marketingu na internete, ale rád odpoviem aj na otázky, ktoré nie sú zamerané na marketing, ale sú orientované biznisovo.

Tak, smelo do toho. Pridajte sa do skupiny do skupiny Funneláci a pýtajte sa.

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ

do svojho podnikania"
sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).