banner-mac.png

Ako mi jedna málo známa stratégia
pomohla zmeniť NEZISKOVÝ web na web, ktorý začal získavať nových zákazníkov ZISKOVO a PRAVIDELNE ako hodinky

(a ako môžete TÚ ISTÚ stratégiu použiť aj VY, dokonca
aj vtedy, ak ste kompletný začiatočník v marketingu
)

 

VAROVANIE: Ak sa vykašlete na túto jednu vec, tak na úspech v podnikaní zabudnite

Niekedy už po 30 sekundách či po minúte rozhovoru s nejakými podnikateľmi dokážem zistiť, či z nich budú úspešní podnikatelia, alebo sa budú ešte dlho trápiť.

A to z jedného jediného dôvodu. Pretože im chýba najdôležitejšia vlastnosť úspešných podnikateľov.

Ak chcete vedieť, aká je vlastnosť najúspešnejších podnikateľov, tak pozorne čítajte až do konca. Vlastnosť, ktorá rozhoduje či budete mať úspech v podnikaní, alebo sa budete ešte dlho trápiť.

 

PREČO MI TO NEFUNGUJE? ČO ROBIA INAK, AKO ROBÍM JA?

Často sa mi stáva, že mi píšu ľudia, že rady, ktoré učím, až tak veľmi nefungujú.

Už z tých emailov cítim, že títo ľudia veľký úspech v podnikaní mať nebudú. A to z jedného dôvodu.

Pretože namiesto toho, aby to robili ako úspešní ľudia, aby sa pýtali: „Prečo mi to nefunguje? Čo robím inak? Existujú ľudia, ktorým to funguje? Áno? Čo robia inak, ako robím ja?”

Tak namiesto toho títo ľudia dávajú záver. Hodnotenie, že im rady nefungujú: „Erik, tvoje rady nefungujú. Bodka.

A zbavujú sa najdôležitejšej veci. Najdôležitejšej vlastnosti, ktorú majú úspešní podnikatelia.

Zbavujú sa zodpovednosti.

Úspešní podnikatelia vedia prevziať na seba zodpovednosť. Zodpovednosť za svoje výsledky.

RADÍM PODNIKATEĽOM, KTORÍ CHCÚ DOSIAHNUŤ ÚSPECH V PODNIKANÍ

Viem, že mnohým z vás sa to nebude páčiť. Mnohí z vás budú napriek tomu stále tvrdiť, že: „Erik, tvoje rady aj tak nefungujú.”

Ak patríte medzi nich, tak vás poprosím o jedno. Choďte do svojich e-mailových schránok a nájdite si email odo mňa. Dole na konci každého emailu je odkaz. Je tam napísané: „Nechcem dostávať už od teba maily, chcem sa odhlásiť.” A prosím, okamžite naň kliknite.

Nechcem radiť podnikateľom, ktorí na seba nevedia prevziať zodpovednosť.

Pretože takýto podnikatelia nikdy nebudú mať výsledky. Takýto podnikatelia sa budú vždy len vyhovárať na niekoho iného. Lenže biznis nie je jednoduchý. Biznis nie je prechádzka ružovým sadom.

ČO MUSÍTE VEDIEŤ, ABY STE DOSIAHLI ÚSPECH V PODNIKANÍ?

Pokiaľ v biznise neprevezmete na seba zodpovednosť, tak vás iní z neho vytlačia. Biznis je ako džungľa.

Vyhráva silnejší.

Vyhrávajú tí, ktorí na seba prevezmú zodpovednosť. Práve preto sa vždy pýtajte, či existuje človek, ktorý s daným tipom, s danou radou má výsledky.

Ak áno, tak sa sami seba opýtajte: „Čo urobil inak ako ja, keď ja tie výsledky nemám a on má?” Pýtajte sa dovtedy, kým nenájdete odpoveď.

NAJPRV TRIKRÁT PORAĎTE A POTOM PREDÁVAJTE

Na konci roka 2012 sme spolu s manželkou spúšťali náš prvý projekt. Volal sa Škola Chudnutia. Bol to projekt, kde sme ľuďom pomáhali schudnúť.

Bolo to na základe mojej vlastnej skúsenosti, keď som sám v roku 2012 schudol 29 kíl. Prichádzala vtedy marketingová éra, trikrát raď a raz predávaj, ktorú učím dodnes.

Znamená to, že zákazníkovi najprv trikrát poraďte a potom mu až predávajte.

Spolu s manželkou sme vytvorili 3 videá, v ktorých sme potenciálnym zákazníkom radili. Vo štvrtom videu sme potom predávali náš prémiový produkt – Škola Chudnutia Prémium.

ČO SA VŠAK STALO?

Vedel som, že to funguje. Vedel som, že tieto marketingové metódy fungujú, pretože som ich videl u iných ľudí. Ukazovali mi svoje výsledky a bol som hotový ako to perfektne funguje. Trikrát raď a raz predávaj.

Lenže čo sa stalo? Keď sme to spustili mali sme len jeden predaj. Tritisíc ľudí v databáze a jeden jediný predaj. Tisíc eur vložených do reklamy, aby sme získali 3000 kontaktov a jeden jediný predaj.

LEN 1. PREDAJ!

Čo som mohol urobiť? Mohol som povedať: „Aha, táto metóda nefunguje.”

Poslať to do kelu a ísť niekde inde. Alebo som mohol urobiť: „Okej, tak mne to nefunguje. Čo robia iní ľudia inak, že im to funguje a mne nie? Čo robím zle? Kde mám priestor na zlepšenie?”

POCHOPIL SOM, KDE SOM SPRAVIL CHYBU

Prerobili sme predajné video a predaj sme spustili opäť v januári. A vtedy mi to cvaklo.

Viete čo sa stalo?

Od 2. do 10. januára sme predali viac ako 100 kusov. Na tú istú databázu. Viac ako 100 kusov. Dosiahli sme100 násobne vyššie predaje.

Pretože som pochopil, že na seba musím zobrať zodpovednosť a hľadať riešenia. A nakoniec som ich našiel.

Dnes je mi to už úplne jasné. Kto, do pekla, si pred Vianocami bude kupovať kurz na chudnutie? Každý sa predsa chystá, že počas Vianoc bude pekne papať a priberať.

Kto si kupuje produkty v januári, keď sú novoročné predsavzatia? Skoro všetci. Veď si predsa hovoria: „Od prvého januára viac cvičím, nejem a chudnem!”

Vtedy mi to začalo dávať zmysel.

Nebola na chybe technika, iba to, že som zvolil nevhodný čas.

Fungovalo to len v prípade, že som na seba zobral zodpovednosť a skúšal som to stále dookola a dookola. A podobne to môžete urobiť aj vy.

IDETE DO TOHO ALEBO BUDETE HĽADAŤ VÝHOVORKY?

Ak sledujete moje videá, články a niektoré tipy vám nefungujú, tak sa skúste najprv zamyslieť, či existujú ľudia, ktorým to funguje. Či s tým majú reálne výsledky.

Áno?

Tak skúšajte a hľadajte spôsoby. Pýtajte sa: „Prečo im to funguje a mne nie?” Prevezmite na seba zodpovednosť.

Pokiaľ ju nechcete prevziať, okej, je to v poriadku. Choďte do svojej emailovej schránky a odhláste sa z mojich e-mailov.

Nechcem radiť ľudom, ktorí nechcú na seba prevziať zodpovednosť. Takíto ľudia nebudú mať výsledky. Viem, že sa to mnohým z vás nepáči, ale taká je pravda.

Mojim cieľom je dávať vám rady, ktoré vám urýchlia vaše podnikanie. Pomôžu vám v ňom. Nie sú to 100 % tipy, ktoré fungujú lusknutím prsta každému od A po Z.

Je potrebné ich aplikovať a zamýšľať sa nad tým, či sú aplikované správne. Je potrebné ich dávať do praxe. A na to musíte prevziať zodpovednosť.

Pravda je taká, že len ja, jedine ja som zodpovedný za to, aké mám výsledky. Ako sa učím, ako sa vzdelávam, ako dávam dané veci do praxe a aké mám z toho výsledky. Podobne je to aj s vami. Jedine vy ste zodpovedný za to, aké výsledky máte.

Preto vám držím palce, aby ste si začali čo najviac klásť otázku: „Čo robím inak, ako iní podnikatelia, že im to funguje a mne nie?

Namiesto toho, aby ste hľadali výhovorky, prevezmite zodpovednosť do vlastných rúk a potom sa vaše podnikanie naozaj naštartuje. Doslova.

P.S. Napíšte mi dole do komentárov, kedy ste naposledy prevzali zodpovednosť do vlastných rúk a aké výsledky vám to prinieslo či už v podnikaní, alebo v súkromnom živote.

Ak sa vám článok páčil, zdieľajte ho so svojimi priateľmi:

ZAPOJ SA DO DISKUSIE A PRIDAJ KOMENTÁR:

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jedna málo známa stratégia
pomohla zmeniť NEZISKOVÝ web na web, ktorý začal získavať nových zákazníkov ZISKOVO a PRAVIDELNE ako hodinky"

sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jedna málo známa stratégia
pomohla zmeniť NEZISKOVÝ web na web, ktorý začal získavať nových zákazníkov ZISKOVO a PRAVIDELNE ako hodinky

(a ako môžete TÚ ISTÚ stratégiu použiť aj VY, dokonca aj vtedy, ak ste kompletný začiatočník v marketingu)"


 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).