banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

[ZŽF] 3 zdroje návštevnosti (#116)

Zo zivota funnelaka.png

Ako to robia veľké eshopy, že majú tak veľa zákazníkov z internetu?

A DÔLEŽITEJŠIE

Ako ich stratégiu dokáže malý podnikateľ využiť na to, aby získal z internetu viac zákazníkov?

Hmm.. To je otázka.

Veľkí hráči pochopili, že najrýchlejšia cesta k získaniu zákazníkov nie je budovanie fanúšikovských stránok alebo seo (áno, robia aj to, ale nie je to ich hlavný marketing).

Pretože veľkí hráči pochopili, že najrýchlejšie sa k zákazníkovi dostanú cez reklamu.

A ja viem. Možno si hovoríte: "Ja nemám peniaze na reklamu. Reklamu som skúšal a nefungovala mi. Len som tam zbytočne prišiel o peniaze."

A chápem to. Vnímal som to v minulosti rovnako.

Až do momentu, kým som pochopil, že veľkí hráči sa snažia o vybudovanie návštevnosti, ktorú VLASTNIA.

Dobre počujete, návštevnosť, ktorú vlastnia. Za ktorú už potom nemusia platiť. Najčastejšie je to e-mailová databáza zákazníkov, ktorým posielajú newslettere.

Lenže má to jeden háčik.

Častokrát totiž platia za získanie zákazníka viac, ako zarobia z jeho prvej objednávky (áno, mnohí veľkí eshopisti na prvých objednávkach prerábajú). Ale chápu, že dlhodobo, ak bude zákazník spokojný, nakúpi znovu. A znovu. A znovu. A im sa to vráti.

Tým sa však dostávajú do rizika. Pretože do reklamy potrebujú peniaze. Milióny. A tak sa mnohí dostávajú do mínusu (a o tom už veľa ľudí nevie).

Aby sme sa správne pochopili. Títo veľkí eshopisti sú veľmi chytrí ľudia. Vedia presne, čo robia. Majú investorov, úvery, vlastný kapitál.

Ale každé ráno vstávajú s tým, ako sa dostať z toho dlhu čím skôr. Ako to urobiť, aby ten dlh nenarástol o ďalších pár miliónov.

Tak ako použiť ich stratégiu na získavanie zákazníkov?

Ja sa nechcem ráno budiť s tým, kde zoženiem zopár miliónov na zaplatenie dlhov.

Vy áno?

Ako to teda urobiť inak?
Ako to urobiť tak, aby som získaval návštevníkov z reklamy, ale nedostal sa do dlhu?

Alebo ešte lepšie...

Ako to urobiť tak, aby som mal svoju reklamu, budoval návštevnosť, ktorú môžem VLASTNIŤ a pritom za tú reklamu nezaplatil ani cent z vlastného vrecka...

Je to vôbec možné?

Odpoveď znie: Je.

(Upozornenie: pozor, toto nie je návod, ako rýchlo zbohatnúť cez noc. Nemyslím si, že by nejaký taký funkčný návod aj existoval. Je to stratégia, ktorá si vyžaduje energiu a čas. Ale ten výsledok rozhodne stojí za to.)

Mám pre vás pripravenú ukážkovú prípadovú študiu, s konkrétnou ukážkou reklamy, stránky a aj konkrétnymi číslami, ako sa mi podarilo získať zákazníkov z platenej reklamy a pritom z vlastného vrecka som nezaplatil ani cent.

Ak to chcete vidieť, pozývam vás na online tréning, kde sa dozviete, ako získať viac zákazníkov z internetu.

Fakt je totiž ten, že v dnešnej dobe sa podnikateľ musí obracať, aby získal viac zákazníkov.

Mnohí z nich pracujú tvrdo. Veľmi tvrdo.

Avšak tvrdá práca nestačí.

Je potrebné začať pracovať chytro.

A využívať marketingové techniky, ktoré dnes fungujú.

Ak vás zaujíma, ktoré to sú, bude mi cťou ukázať vám ich v online tréningu zdarma. Mrknite na túto stránku:

▶ https://www.funnely.sk/

 

Vidíme sa..... Teda vy uvidíte mňa, ja vás nie :)

Získajte viac zákazníkov z internetu

Pravda je taká, že potrebujete viac zákazníkov, že? Kto by ich nepotreboval.

Preto som pre vás pripravil webinár zdarma, kde sa dozviete, ako robiť internetový marketing ešte efektívnejšie a ako získavať 3-5x viac zákazníkov z webu, ako doteraz.

Pravidlá hry sa zmenili. Nastupuje nová éra. Éra funnelov.

PS: Ak chcete vedieť, čo sú to funnely a ako vám môžu pomôcť získať viac zákazníkov z internetu, pozrite si tento webinár zdarma.

Podcasty do telefónu

Vždy automaticky aktualizované podcasty stahujte do telefónu tu:

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ

do svojho podnikania"
sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).