banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prečo obrázky PRED a PO v marketingu tak skvele fungujú?

Mnoho začínajúcich podnikateľov, ale aj tých skúsenejších si láme hlavu nad úderným marketingom. Nad niečím, čo by im zvýšilo predaj a donieslo nových klientov.

Pritom už roky existuje účinná marketingová metódaa to: Obrázky PRED a PO.

Ako táto metóda funguje, prečo je psychologicky taká účinná, ako ju môžete zakomponovať do vášho podnikania sa dozviete v tomto článku.

Okrem toho vám poviem, ako zvýšiť predaje a ako urobiť úderný marketing, práve vďaka obrázkom pred a po.

ČO SÚ VLASTNE OBRÁZKY PRED A PO?

Rozpamätajte sa, akú reklamu ste videli na chudnutie? Aký obrázok tam bol?

Väčšinou ide o 2 typy obrázkov. Na prvom obrázku je nejaká dáma s odstrihnutou hlavou, s odstrihnutými nohami a snaží sa zmerať si pás s centimetrom. Na druhom obrázku je výsledok pred a po. Človek, ktorý bol tučný a človek, ktorý je chudý.

Ktorá reklama na vás pôsobí údernejšie, keby ste chceli zhodiť zopár kíl? Ktorej reklame by ste viac verili?

Myslím si, že reklame pred a po. Pretože vidíte výsledok. Vidíte človeka predtým, ako sa pustil do chudnutia a výsledok, ktorý dosiahol po chudnutí.

PREČO OBRÁZKY PRED A PO TAK SKVELE FUNGUJÚ?

Aká psychológia je za tým? Úplne jednoduchá. Určite poznáte porekadlo, že jeden obrázok je viac ako 1000 slov.

Prvý dôvod prečo obrázky pred a po fungujú je, že ľudia vidia okamžitý rozdiel. Keď vašim zákazníkom ukážete toho istého chlapa, ktorý mal 50 kíl nadváhu a toho istého chlapa, ktorý má už o 30 kíl menej, tak uvidia ten rozdiel. Preto skvele fungujú obrázky pred a po.

Druhý dôvod prečo obrázky pred a po z psychologického hľadiska fungujú je, že nevidia časový horizont. Nevidia, koľko úsilia to človeka stálo, aby sa dostal do tohto stavu. Ak hovoríme o obrázkoch pri chudnutí.

Ak by sme sa rozprávali o iných obrázkoch pred a po. Napr. o obrázku od kaderníčky, kedy nevesta dostala nový krásny účes, alebo nový mejkap. Ľudia nevidia časový úsek, ako dlho to trvalo kaderníčke, kým to urobila a v skutočnosti, koľko za to nevesta zaplatila.

Vidia len rozdiel. Preto z psychologického hľadiska obrázky pred a po naozaj fungujú. Ako ich môžete zakomponovať do vášho podnikania?

1. KROK: V AKOM PODNIKANÍ MÔŽEM POUŽIŤ OBRÁZKY PRED APO?

Najskôr je nutné zistiť, kde môžete použiť obrázky pred a po. V každom biznise je to inak.

Už sme sa o tom rozprávali, ale ak podnikáte napr. ako kaderníčka, tak môžete používať obrázky pred a po. Odfotíte si vašu klientku pred tým, ako príde do kaderníctva a potom ako bude odchádzať.

Veľmi dobre to využívajú kozmetičky. Napr. kozmetička mojej Slávky, mojej manželky, ju vlastne obrázkami pred a po presvedčila, aby sa objednala práve k nej. Keď sme išli na našu svadbu a aj keď chodíme na svadby našich kamarátov, tak sa vždy chodí líčiť k nej. Pretože na facebooku videla pred aj po fotky jej zákazníčok.

Kde všade sa to dá ešte použiť? V akých iných biznisoch?

Hovoríte si, okej, ja som bytový architekt, kde to môžem použiť? Jednoducho si odfotíte byt pred tým a potom, ako urobíte zmeny. A stavbári to isté. Ak robíte rekonštrukciu domu, najprv si odfotíte dom pred tým a následne po rekonštrukcii.

Často ľudia hovoria, že nepodnikajú v službách a tam nevidia rozdiel. Že tam nie je výsledok pred a výsledok po. V skutočnosti však často je. Práve kvôli výsledku si vás objednáva klient.

Napr. hypotekárny poradca má klientov, ktorým robí refinancovanie hypotéky. Výsledok pred a po môže byť koľko som platil na začiatku hypotéky a koľko platím teraz po refinancovaní. Rozdiel je vlastne výsledok.

Skúste sa zamyslieť. Som presvedčený, že v každom podnikaní sa nájde aspoň jeden spôsob, ako ukázať výsledky pred a po.

Hoci, aj keď predávate nové autá. Výsledok pred a po môže byť sklamaný zákazník a potom v novom aute spokojný zákazník. Samozrejme, toto je už extrém. Hľadajte spôsob vo vašom podnikaní, kde by ste to mohli použiť.

2. KROK: PREČO POTREBUJEM PRAVIDELNE FOTIŤ OBRÁZKY PRED A PO?

Druhý krok je potreba pravidelne fotiť. Dajte si rutinu, že vždy keď budete mať nového klienta vždy si s ním budete vytvárať fotky.

Vždy ho odfotíte pred a po. Vždy využijete moment. Naučíte sa, ako budete fotiť a kde to budete požívať. Pretože, bez toho, aby ste to robili pravidelne nebudete mať dosť veľa výsledkov.

3. KROK: AKO MÔŽEM POUŽIŤ OBRÁZKY PRED A PO?

Tretí krok je zistiť, ako môžem použiť obrázky pred a po. Často ich môžete použiť ako referencie.

Referencie si môžete dať na facebook na svoju funpage. Môžete ukazovať, čo naozaj dokážete. Je tonevtieravý spôsob, ako preukázať vašu odbornosť, bez toho, aby ste na ľudí tlačili, že: „Aha, totodokážem.”

Podobne, ako som hovoril pri kozmetičke, ktorá presvedčila moju manželku, aby začala k nej chodiť pravidelnejšie. Vždy, keď ideme na nejakú väčšiu akciu. Referencie uvedené na facebooku, fotky pred a po nalíčení, presvedčili moju manželku, aby sa k nej objednala. Referencie pomocou obrázkov pred a po.

4. KROK: KDE MÔŽEM POUŽIŤ OBRÁZKY PRED A PO?

Štvrtý spôsob, kde môžete naozaj používať obrázky pred a po je reklama. Je to najúdernejší spôsob. V reklame môžete používať obrázky pred a po. Je to nevtieravý spôsob, ako ukázať vašim klientom, že ste naozaj odborník.

Bacha, keď budete inzerovať a robiť reklamu na facebooku. Napr. pri PPC reklame sú obrázky pred a pozakázané.

Naštudujte si, že kde môžete reklamu pred a po robiť. Ak vám reklama dovolia, tak ju začnete využívať. Pretože má obrovskú, ale obrovskú silu.

Osobne používam spolu s manželkou reklamu pred a po v našom projekte škola chudnutia . Projekt je postavený na tom, ako som schudol 29 kíl v roku 2012. Mám tam obrázok, ako som vyzeral pred tým a obrázok potom. Aby si ľudia vedeli porovnať, či metódy, ktoré určíme naozaj prinášajú výsledky.

Pred a PoPred a Po

Pred a Po

Pred a Po

Skúste sa zamyslieť, kde všade túto metódu môžete použiť vo vašom podnikaní. Napíšte mi dole do komentárov, či už používate obrázky pred a po. Ak áno, tak v akom obore podnikáte a kde konkrétne ich využívate.

Ak ich nevyužívate, tak mi napíšte, kde by ste obrázky pred a po mohli využiť vo vašom internetovom marketingu.

Ak sa vám článok páčil, zdieľajte ho so svojimi priateľmi:

ZAPOJ SA DO DISKUSIE A PRIDAJ KOMENTÁR:

ERIK HOFFMANN

Erik sa venuje internetovému marketingu už viac ako 10 rokov. Presadzuje moderné webové stratégie založené na psychológii predaja a na výkonnostnom marketingu.

» Erikov príbeh v skratke «

Povedali o Erikovi

"Erik mi poradil 2 jednoduché vylepšenia na našom webe Affilbox.cz, ktore nám priniesli 3x viac registrovaných ľudí do skúšobnej verzie programu.

Vo výsledku to znamenalo, že 2 hodiny práce, ktoré sme investovali do vytvorenia tých 2 vylepšení na webu nám priniesli minulý rok navýšenie ziskov o 300.000 Kč (bez toho, aby sme zvyšovali návštevnosť webu)."

Mário Roženský autor Affilbox.cz a Supportbox.cz

Najnovšie články

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ

do svojho podnikania"
sidebanner-mac.png
banner-mac.png

"Ako mi jednostránkový web
vygeneroval obrat 412.847 Eur...

… a ako môžete aj VY tento postup
ETICKY OKOPÍROVAŤ do svojho podnikania"

 

Prevádzkovateľ webu Rakeťáci, s.r.o., Hraničná 2, 040 17 Košice, Slovensko, obchodná spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice I, v oddieli Sro, vo vložke číslo 16402/V ako prevádzkovateľ na účely ochrany osobných údajov spracováva na tejto webovej stránke cookies nevyhnutné pre technické fungovanie webových stránok ako aj pre analytické účely a v prípade vášho súhlasu tiež aj pre retargeting (cielená reklama).